Το έργο του William Morris, ενός πολυσχιδούς σχεδιαστή και ιδρυτή του Arts & Crafts -του πρώτου κινήματος που έκρινε σε βάθος τη Βιομηχανοποίηση-, επηρέασε τα μοντέρνα κινήματα, όπως το Bauhaus.
Ποια είναι η θέση του καθίσματος στον 20ό αιώνα, όταν ο κόσμος γνώρισε τις περισσότερες ιστορικές και κοινωνικοπολιτικές αλλαγές; Μπορούν αυτές οι αλλαγές να προοιωνίσουν το σχήμα, τον τύπο και το υλικό κατασκευής ενός αντικειμένου τόσο εύχρηστου;
Γνωρίζουμε τι είναι το Good Design και, φυσικά, καταλαβαίνουμε πότε ο σχεδιασμός ενός αντικειμένου μπορεί να θεωρηθεί «κακός». Μήπως, όμως, αυτή η διαχωριστική γραμμή είναι κάπως συγκεχυμένη;
Μπορεί η καρέκλα να θεωρηθεί ένδειξη της πολιτισμικής και κοινωνικής εξέλιξης; Η απάντηση είναι καταφατική, και το μόνο που μένει είναι να δούμε το πὠς.
Ο επιμελητής Jens-Peter Brask επαναπροσδιορίζει την έννοια του συλλεκτικού και εικαστικού αντικειμένου, μέσα από τη συνεργασία του με την εταιρεία design Normann Copenhagen.
Με αφορμή την ανακαίνιση των χώρων του Ωδείου Αθηνών, η έκθεση στεγάστηκε στον 1ο όροφο και έλαβε μόνιμο χαρακτήρα. Επικεντρώνεται στην ιστορία του σημαντικού αυτού κτηρίου.